Telemedicina în Galenus: 3 pași simplii

1. Programare TELEFONICĂ

Pacientul ne contactează prin GALENUS LINE, fie prin call-center cu număr unic 0365915, email sau formular de contact. Vom identifica datele pacientului și vom genera dosarul electronic. Recomandăm să fie pregătite toate datele, pentru a optimiza timpii la telefon. Telefonul și Emailul sunt necesare pentru a avea acces la toate instrucțiunile.

2. Confirmare plată

În acest pas, pacientul a primit prin SMS și EMAIL, informații cu privire la confirmarea plății. Sesiunea de telemedicină se poate achita fie prin plata securizată online cu cardul, fie prin alte modalități care se confirmă la registratură. Abia după ce se confirmă plata se poate trece la pasul următor.

3. Acces în cabinetul virtual

Pacientul primește un email cu instrucțiuni complete de acces în cabinetul virtual.
Linkul de accesare a cabinetului virtual va fi trimis și prin SMS. Recomandăm utilizarea unui telefon sau tablete cu cameră integrată bună.

Centrul Medical Galenus

Servicii medicale private, structurate în Ambulatoriu de specialitate, Imagistică medicală, Analize Medicale, Studii Clinice, Medicina Muncii și altele.

Cheia gestionării stresului este gestionarea vieții tale și transformarea ei în așteptări realiste la provocările tale zilnice.

— Josh Billings
  • Str. Gheorghe Doja nr. 19-21, Tg. Mures, Mures

    Locație mai mare. Centru imagistica modern.

  • Contactați-ne
  • In caz de urgenta, sunati la 112!

    Acum poți să găsești liniștea. Am început testările covid!

  • Detalii

Cum interpretăm noi Telemedicina, aici la Galenus!

Pentru noi, aici la Galenus, proiectul de TELEMEDICINĂ este un proiect care are în spate o bază pe care lucrăm de ceva timp.
Inițial nevoile ce necesitau această funcționalitate, erau cele ale medicilor, în special cei din specialitățile aferente Imagisticii Medicale. Aceștia aveau nevoie de o platformă ușor de accesat, securizată și în conformitate cu legislația curentă în ce privește protecția datelor cu caracter confidențial.

Am reușit, împreună cu echipa de la EXPERT IT, să avansăm suficient de mult pe partea de tehnologie, încât să putem acum să anunțăm lansarea Clinicii virtuale GALENUS.

Prin GALENUS LINE, serviciul centralizat de telefonie și comunicare, cât și platforma de interacțiune cu pacienții, via Microsoft Teams, putem coordona, organiza și planifica sesiuni de TELEMEDICINĂ.

Cu ce începeți experiența de Telemedicină?

Este foarte important ca înainte de a începe această experiență alături de medicii care sunt înscriși în acest program, să citiți cu atenție și să acceptați termenii și condițiile serviciului de telemedicină.

Această pagină îți va oferi informațiile generale asupra ce dorim să realizăm prin folosirea tehnologiei, pacienților ce au anumite necesități și care pot fi adresate prin consiliere și prevenție în urma unei sesiune de telemedicină.

Cum mă pregătesc pentru sesiunea de consiliere?

În primul rând, trebuie să știți că spectrul de afecțiuni ce pot fi adresate de medici, prin telemedicină, fără a intra în contact cu d-voastră, este LIMITAT.

În funcție de ce problemă aveți, să aveți punctate (poate și notate) cât mai multe detalii despre afecțiune. Evident că experiența medicilor îi ajută să obțină informații suplimentare, dar fiind la distanță, anumite detalii le veți putea oferi doar d-voastră.

Să aveți pregătite documentele din istoricul medical al afecțiunii, în format electronic (pozate, pdf), care pot fi ulterior cu ajutorul telefonului/tabletei foarte ușor partajate cu medicul, prin Microsoft Teams.

Intrați în cabinetul virtual, cu puțin timp înainte de ora programată (30 minute se acceptă înainte de consult), pentru a încărca documentele menționate, pentru a testa conexiunea.

Dacă nu sunteți familiarizat cu telefoane/tablete în ce privește o conferință video-audio, puteți cere ajutorul unui apropiat (preferabil din familie) pentru a vă asista.

Lista de tratamente

    Cum începe procesul de planificare?

    Mai jos aveți detalii despre modalitățile de contact. Prin GALENUS LINE, apelând telefonul unic de call-center 0365 915, sau prin email către registratura@galenus.ro, sau completând formularul de mai jos, echipa GALENUS vă va contacta în vederea inițierii unei programări de telemedicină.

    NU AI NEVOIE SĂ CREEZI NICIUN CONT. Nu ai nevoie să fi experimentat în ale internetului, sau a portalurilor online.

    Noi vom prelua toate informațiile de identificare necesare înregistrării pacientului, și îți vom genera un dosar electronic ce va fi păstrat în siguranță în sistemul informatic al GALENUS, respectând politica de confidențialitate. Acest sistem cu dosare electronice, se folosește în centrul medical GALENUS, începând cu 01.01.2020. Orice interacțiunea curentă, sau viitoare, se va regăsi în acest dosar. Detalii aici.

    O dată identificate toate aceste detalii, vom face planificarea pentru sesiunea de telemedicină, prin care vom selecta Specialitatea, Medicul, Ora când va avea loc această sesiune.
    Menționăm că pentru cei dintre d-voastră care ați mai trecut pragul centrului medical Galenus, după data de 01.01.2020, colegii vor actualiza informațiile deja existente. În acel caz, dosarul electronic deja există.

    Veți primi automat, prin SMS și EMAIL, confirmarea deschiderii programării, cu un link de plată, prin sistemul securizat de plăți online cu cardul. Abia după ce confirmați plata, sistemul nostru va genera un cabinet virtual.

    Fiecare pacient, aferent fiecărei sesiuni de telemedicină, va primi acces UNIC, confidențial și securizat, alături de medicul selectat la pașii anteriori în cabinetul virtual.

    Sunați la 0365 915 pentru informații urgente!

    Sau contactați-ne prin formularul de e-mail de mai jos

    Vă vom contacta într-o zi lucrătoare.

    Show Buttons
    Hide Buttons